Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~T3RR0R1STS | użytkownik

imię i nazwiskoT3RR0R1STS adres zarejestrowany14.10.2007 @17:05:20 ostatnio na stronie21.04.2016 @12:27:10



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwjp2bondage.tumblr.com
digarty21 komentarze1778 posty na forum13

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Seamus    11.11.2009 @10:08:08
dzięki pozdrawiam
~90s    10.11.2009 @22:06:01
Wywal mnie z obserwowanych, nie będę kalał twoich oczu tym plugastwem
~90s    10.11.2009 @22:00:10
Wiesz gdzie mam twoje oceny tam gdzie ty na swoim awatarze. jakbyś jeszcze coś swoimi pracami prezentował to bym się przejął. ale to twoje foty to jakiś żart. więc znawco tematyki pokarz coś dobrego bo krytykować każdy potrafi.
~90s    10.11.2009 @21:55:58
A ja nie daje gówna za gówno bo są ludzie których się nigdy nie zrozumie. do takich się zaliczasz. dla tego nie oceniam tego co robisz bo masz prace ciekawych prac ale i dużo totalnego syfu. ale to twoje prace i to szanuje.


~90s    10.11.2009 @21:48:57
Hahaha piłeś coś ??
To jest portret czego się spodziewałeś?

A okrutne to są te zdjęcia:

http://www.digart.pl/praca/4548646/))((.html
http://www.digart.pl/praca/4524462/indiana_jones.html

Na naszą klasę robione?
~scarabuss    10.11.2009 @21:47:36
Racja .
~90s    10.11.2009 @19:15:39
nie ma jak uzasadniona krytyka w trzech kropkach ujęta. żal mi cię
~fyb    10.11.2009 @18:42:01
czesc sloniu
duze pozdro
~youngwinds    09.11.2009 @15:18:07
~LadyInAMist    08.11.2009 @23:10:03
Ja Ciebie też!
~Stjarna    08.11.2009 @20:52:01
profanacja? wiarygodna argumentacje prosze
_______
Just paint Your face the shadow's smile !

(;
~lanq    08.11.2009 @19:24:39
xD
_______
Co ja pacze...
+SylwiaNowicka    08.11.2009 @19:16:57
sam jestes przecietny ;/;/;/;/ <fak> i jestes fake.
~ejpodobaszmisie    08.11.2009 @14:06:22
Może
~grennart    08.11.2009 @13:38:04
nie kalka
_______
Najlepszym przyjacielem jest ten, kto nie pytając o powód smutku, potrafi sprawić, że znów wraca radość.
~DorraMarr    05.11.2009 @18:41:03
senkju
~iwarozbi    05.11.2009 @00:07:44
kolano poszlo w las
~maniatico    04.11.2009 @22:59:27
jakbym mogl nie znac!
~secondhead    03.11.2009 @15:34:19
to bardzo wspaniale, jak dorobisz sie hemoroidow to moze moze zrobie z Ciebie gwiazde
~sarlotka    02.11.2009 @19:37:52
Ahaaa, no to szacun :D
~zmateusz    02.11.2009 @19:35:10
Pozdrów
_______
naaaah...
~youngwinds    01.11.2009 @20:15:24
Pozory... ale dzięki bardzo za ocenę .
~Indecorum    01.11.2009 @19:28:29
podoba mi sie Twoja twarz
_______
http://niemodnie.pl niemodnie.pl
http://www.facebook.com/niemodnie facebook fanpage !
~syllvie    01.11.2009 @12:25:11
hmm. a co tu wiek ma do rzeczy?
jeśli się nie mylę to jest strona dla wszystkich.
i jeśli Ci się nie podobają komentarze u nieletnich to załóż sobie własną stronę +18 lat.
myślę że wtedy będziesz zadowolony
_______
`w jego oczach było coś, czego ona nigdy nie mogła pojąć.<3
~waits    27.10.2009 @06:40:59
a pozniej sie wieszaja na skakankach.
_______
god's away on business.
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt